Obserwatorzy

wtorek, 22 listopada 2011

szampon Fructis: czysty blask

niestety miejsce w ktorym obecnie mieszkam nie szczyci sie miekka woda z kranu. wrecz przeciwnie- jest ona bardzo twarda. dlatego tez wynalazlam, w buszowaniu pomiedzy polkami ten szampon. nigdy wczesniej o nim nie slyszalam, dlatego stwierdzialm ze jest on idelany do moich obecnych potrzeb. co od producenta:

Unikalna formuła:
- składnik przeciw twardej wodzie: aby zwalczać osadzanie się kamienia na włosach,
- lekka formuła: pozostawia Twoje włosy miękkie i lekkie,
- aktywny koncentrat z owoców: aby działać w głębi włosa dla zwiększenia jego siły.
Formuła z 94% biodegradowalnych składników. Bez silikonu, bez parabenów.

w wersji PL

w wersji DE

Formuła z 94% biodegradowalnych składników.
czysty blask !
Bez silikonu, bez parabenów,barwnikow
sklad dla zainteresowanych

co ja o nim powiem:
- zapach ma fructisowy: czyli owocowy bardzo swiezy
- konsystencja: zelowa wrecz, przezroczysta : uwielbiam przezroczyste szampony. wydaje mi sie ze lepiej myja (taka moja dzika mysl;))
- pieni sie niesamowicie mocno: fajnie
- wystarczy mala ilosc by umyc cala glowe, tak wiec jest mega wydajny!
- super ze nie ma parabenow i sylikonow: to lubie !

jakie sa po nim moje wlosy:
- dobrze domyte ale
- nie daje efektu lejacych sie wlosow, takich puszystych ( mi to nie przeszkadza i nie mam takiej potrzeby by takie byly)
- nie spowodowal lupiezu (jak narazie)
- nie przesuszyl mi wlosow
- nie poplatal (a do tego mam sklonnosc)
- nie sa ani miekkie ani lekkie (ale mi to akurat nie przeszkadza sa takie: normalne na swoim miejscu)
- wlosy sa po nim takie oczyszczone i lsniace.
- mi on bardzo pasuje przede wszytskim za to ze sie super pieni bo ostatnio dlugo uzywalam tego dziecinnego a on sie slabo pieni i jest malo wydajny. a ten moze w koncu starczy mi na dluzej.
-sama swiadomosc ze mi sie kamien we wlosach nie osadza czyni ze lubie go jeszcze bardziej ;)

ogolnie za wiele obietnic producenta sie nie sprawdza ale mi to tam nie przeszkadza. uwazam ze ten szampon jest na prawde dobry i mi on tam podpasowal.

5 komentarzy:

  1. trzeba będzie spróbować, bo też mam strasznie twardą wodę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi fajnie, a ja właśnie szukam dobrego szamponu :) Sama muszę go spróbować :) A jak tam z jego ceną ?
    Pozdrawiam :)

    http://rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywałam kiedys bardzo fajny
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ja widzę Garnier bez silikonu ale tylko w ciemno zielonej butelce :\
    nie wiem czy Ciebie to trochę pocieszy ale te mniej pieniące są delikatniejsze i mniej drażniące skórę głowy i mniej wyszuszaja włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze nigdzie tego szamponu!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !