Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

ziaja dwufazowa demakijaz

bardzo dlugo bylam wierna dwóm płynom do demakijażu oczu: jeden to byl z l´oreala a drugi z manchattanu. uzywane na przemiennie. az w koncu skusilam sie na cos innego i padlo na ziaje.

co o niej mysle? hm... podobna do l´oreala z wygladu dlatego chyba sie na nia skusilam i na to ze jest laureatam z 2011 roku "in style".

a wiec tak: na początku bardzo mnie oczy po nim szczypały, łzawiły i były zaczerwienione. pomyślałam: co to za badziew i bubel.  strasznie mnie to zmartwiło i zdenerwowało no ale pomyślanym, ze za taka cene to cudów nie ma i ze potwierdza jedynie moje przekonanie do tańszych kosmetyków a mianowicie  ze u nich z jakością to średnio. dlatego tez dziwiło mnie ze dostało coś takiego uznanie innych. postanowiłam używać dalej i dobrze, ze tak zrobiłam bo moje oczy się do tego płynu  po prostu najzwyczajniej przyzwyczaiły i nie robi mi już krzywdy.
 i dobrze bo jest 3 razy tańszy niż ten z loreala.

co na +
+ dobrze zmywa makijaż- przykładam wacik i trzymam chwilkę i juz
+ nie pozostawia tlustej warstwy
+nie pachnie
+jak obiecuje producent nie wysusza skory wokół oczu

co na -
- na poczatku uzywania duze podraznienie i lzawienie oczu , ktore u mnie akurat wraz z czestotliwoscia uzywania zniknelo ale nie wiem czy tak bedzie w kazdym przypadku

ogolnie jest ok, bede uzywala dalej i kupilam juz 2 opakowanie. narazie przy nim pozostane.


czy polecam? można spróbować bo cena nie wielka a możne akurat Wam również podpasuje.


macie jakieś swoje ulubione płyny do demakijażu oczu? podzielcie się swoim odkryciem. 

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten płyn,był taki sobie.Ja obecnie używam Biodermy i płynu micelarnego z Miraculum.Jeden jak i drugi uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie mam w nawyku używania micelarow do demakijażu oczu. tak jak Bioderme znam to tego Miraculum nie. ciekawe jakie to.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a nie napisałaś jak u ciebie się sprawdził ;)

      Usuń
  3. Moim odkryciem jeśli chodzi o dwufazówki jest Marion!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !