Obserwatorzy

sobota, 19 lutego 2011

Tigi: Rockaholic:suchy szampon


a dzisiaj z innej beczki...a mianowicie z kosmetycznej i moje kilka slow o suchym szamponie Tigi.
uzywam go od jakis 2-3tyg i bardzo przypadl mi ten kosmetyk to gust. Stosuje sie go na umyte suche wlosy w ramach ich odswiezenia lub gdy nie mamy czasu na umiecie glowy albo poprostu chcemy uniknac codziennego mycia. Moje wlosy dosc szybko sie przetluszczaja i musze je myc co 2 dni a czasami nawet codziennie. Odkad posiadam to "cudo" to nie mam juz takiej potrzeby.

tak wygladaja moje wlosy przed spryskaniem suchym szamponem

tak jak sa juz spryskane. chwile trzeba odczekac az przeschnie albo lekko recznikiem wytrzec i rozczesac. i gotowe!
a tak wygladaja po. Sa odswiezone ladnie pachna lekko sie unosza od nasady i latwiej sie ukladaja. Nie wiem jak ja moglam zyc bez takiego cudenka :) Polecam Wam bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !