Obserwatorzy

sobota, 24 września 2011

ABCDerm H2O Bioderma chusteczki


chusteczki dla dzieci to mój faworyt! można sie nimi cieszyć nie ważne gdzie i kiedy. odświeżają fajnie,szybko i skutecznie. zawsze mam jakieś pod ręka. używałam wiele rożnych ale dzisiaj konkretnie o tych z Biodermy. dostalam je jako gratis do wody micelarnej z tej serii dziecięcej. tak wiec nie wiem czy występują one w pojedynczej sprzedażny.

info z opakowania:
- hipoalergiczne oczyszczająco- nawilżające
- nasączone płynem micelarnym.
- przeznaczenie delikatna skora dziecka i niemowląt,
- nie podrażniają delikatnej skory,
- nie zawierają alkoholu, mydła i są hipo (fajne słowo, chodzi o alergiczne)
- nie pozostawiaja tlustego filmu.
- 60 sztuk
- już od pierwszego miesiąca życia używalne
- skład dla zainteresowanych:


co ja o nich powiem:

plusy
+ używam do demakijażu i się super sprawdza! makijaż znika w try migi :)
+ oczu nim nie traktuje tak wiec nie wiem jak usunie makijaż z powiek
+ nie pozostawia tłustej warstwy: TAK potwierdzam
+ nie podrażnia mojej mieszanej skory, nie wysusza

minusy:
- ten zapach! jakis taki chemiczny! zmywam twarz z zatkanym nosem
- w porownaniu z innymi chusteczkami ta jest bardzo twarda i taka mało mila dla twarzy

ogólnie:
całkiem fajne i skuteczne, tylko trzeba się przyzwyczaić do tego zapachu. zużyje ale nie wiem czy kupie jeszcze kiedyś. nie wiem czy bym nimi moje dziecko miziała, przede wszystkim przez to ze są takie twarde i mało przyjemne.

lubicie tez takie chusteczki ?

3 komentarze:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !