Obserwatorzy

środa, 28 września 2011

Vichy Normaderm 3 w 1


jak to ja poszłam po coś innego a wyszłam z czymś innym. i tak oto w moje posiadanie wpadło to "cudo" 3 w 1. a ze pierwszy raz to widziałam i pani tak zachwalała to się skusiłam no i ze jeszcze nowość widnieje na opakowaniu to tym bardziej musiało być to moje :)

a co to w ogóle jest:
Vichy NORMADERM 3w1 czyli: jeden produkt i 3 zastosowania, jako:
- krem do mycia
- peeling
- maska

info z opakowania:
- przeznaczony dla wrażliwej skory
- bez mydła i parabenow i alkoholu
- zawiera wodę termalna Vichy
- zawiera 25 % glinki zielonej co wpływa na lepsze oczyszczenie skory
- jako krem do codziennego mycia: uwalnia skore od zanieczyszczeń i nadmiernego sebum
- jako peeling: czyści głęboko pory i poprawia strukturę skory
- jako maska: matuje i oczyszcza skore, pozostawić na 5 min
- dla zainteresowanych skład:



co ja mysle o tym produkcie:
plusy
+ bardzo fajny kremik do codziennego mycia z granulkami
+dobrze myje, nie ma efektu "tępej" skory
+ nie podrażnia, nie wysusza, nie pozostawia ściągniętej skory
+ przyjemny zapach taki nie wiem jak by kwiatowy
+ ładny kolor ( no ale przecież nikt nie kupuje kremu do mycia twarzy dla koloru)

minusy
- peeling?to drobinki raczej, na co dzień TAK jako porządny scieracz NIE
-oczyszcza dogłębnie pory? możne za wcześnie by to stwierdzić
- matuje jako maska: nie zauważyłam
-źle się zmywa i robi się taki dziwnie "śliski"
ogólnie:
fajny krem do mycie twarzy na co dzień. cena 13,20 eur tak wiec nie malo. czy zakupie ponownie?- zadecyduje jak szybko mi się skończy przy codziennym używaniu.


Loreal ma tez taki krem i Garnier chyba tez. nawet Essence ma. uzywalam ale na dluzsza mete byl za mocny.

Macie jakieś doświadczenie z takiego typu kremo-peelingo-masko cudeńkami?

4 komentarze:

  1. Lubię taki produkt 3w1 z Garniera :) Szczególnie jako maseczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, swojego czasu rowniez bylam zadowolona z Garniera 3w1 a tutaj tez b. ciekawa propozycja :) ciekawe czy sie sprawdza!


    http://waflowy-kuferek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam Garniera ale moze sie skusze jak mi sie ten skonczy. jak narazie sie Vichy sprawdza i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty z Vichy, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !