Obserwatorzy

sobota, 3 września 2011

kocham rozowy !!




dziękuje wszystkim za dotychczasowe sugestie co do mojego bloga. dziś mały kolaż odpowiadający na pytanie : dlaczego mój blog ma różowo-mdlący kolor? odpowiadam: kwestia gustu. a różowy to mój ulubiony kolor! oto kilka dowodów :)

1.zegarek/2.lakier IsaDora : pink lemonade nr.715/ 3.bransoleta NY/ 4.laptopek: Asus/ 5.piłka do ćwiczeń/ 6.myszka/7. perfumyCacharel: Promesse

a wasz ulubiony kolor to jaki? i po czym to można poznać, możne po ubraniach albo po gadżetach? piszcie .... chętnie poczytam.

pozdrawiam
i miłego dnia Wam życzę
axxxa

7 komentarzy:

  1. Też lubię różowy! Tylko właśnie nie, że różowe ciuchy czy cuś, tylko jak mam do wyboru dwie rzeczy np. etui do telefonu, to pewnie, że różowe xd Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ubrań tez mam mało różowych. raczej stawiam na dodatki w tym kolorze bo u mnie w szafie przeważa czarny.to róż wtedy fajnie wszystko ożywia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam o swoich odczuciach, jasne, że ważniejsze jest, żeby Tobie się podobało. :) Moim ulubionym kolorem jest zielony co również doskonale widać na moim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy to ładny kolor, ale nie dla mnie :) Ja zdecydowanie wolę fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem raczej niebiesko-fioletowa ;) Ale byłabyś guru mojej córki w kwestii różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba jakies moje ukryte zamilowanie z dziecinstwa, bo wtedy nie bylo tak masowo rozowego jak jest teraz. to nadrabiam zaleglosci ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !