Obserwatorzy

czwartek, 22 września 2011

co za dlugo to nie zdrowo- Nail Tek II

to ze go używałam to wiecie bo jest o nim recenzja na moim blogu. TAK paznokcie piękne sie wychodowaly ale..... od pewnego czasu zaczęły mi się strasznie rozdwajać!
byly i sa nadal twarde ale jest ich kilka warstw(dokładnie 2 lub 3). i tak już w sumie od dłuższego czasu. żyłam z tym jakoś i nie podejmowałam walki. no bo przecież używam takiej super świetnie działającej odzywki, tak wiec się nie martwiłam na zapas.
ale do czasu.
zaczęłam buszować po necie i znalazłam ze ta kuracja nail tekiem powinna trwać maximum 6 miesięcy a ja go używam dzielnie i systematycznie rok! bez przerwy- żadnej ! chyba ta informacje w ulotce przegapiłam lub z biegiem czasu ulotniła sie ona z mojej głowy.
a ze efekty daje super to po co odstawiać bo możne wrócą do swojego okropnego stanu przed nail tekiem - tak wiec smarowałam zawzięcie.

od 3 tygodni żyje w świadomości ze nail tek trzeba odstawiać i traktować tylko w przypadku pogorszenia sie płytki paznokcia lub jako kuracje czasowa kilkumiesięczna ale nie roczna !!lub dostosowywać konkretna odzywkę z ich gamy na dana potrzebę paznokcia.



teraz nakładam zwykła odżywkę EVELINE z diamentem i jak na razie się nie rozdwajają. musiałam trochę je skrócić tak wiec zobaczymy jak odrosną czy się będą dalej rozdwajały. bo możne sie okazać ze to nie wina nail teka wychwalanego pod niebiosa bo komuż on to paznokci nie uratował. nawet mojej teściowej kochanej po zelach był zbawianiem. a może to jednak wina w pokarmie leży? ach z tymi paznokciami to zawsze coś ....

macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na pielęgnacje by rosły długie, twarde i się nie rozdwajały?

7 komentarzy:

  1. olej rycynowy i oliwa z oliwek:) nie dość że wzmacniają paznokcie to jeszcze nawilżają skórki i ogólnie całe dłonie

    OdpowiedzUsuń
  2. z oliwy z oliwek to pewnie robisz namaczanie na ciepło? bo wiele o takim sposobie czytałam.
    dziękuję za mile słowo o pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak oliwę z oliwek podgrzewam i czasem dodaję też trochę olejku rycynowego do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić tę odżywkę z eveline? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swoja kupiłam w Rossmanie. nie wiem moze w innych drogeriach tez jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !