Obserwatorzy

niedziela, 11 września 2011

zakupki PL !!


ach... jak cudnie jest być w domku, łazić po sklepach i cieszyć się polskością w każdym jej calu. jak to ja pierwszym miejscem odwiedzin są sklepy z kosmetykami!!!!
oto moje pierwsze zdobycze:

1. ziaja naturalne mleczko oliwkowe do ciała: do suchej i normalnej: cena 11 zł około
moja raczej jest normalna tak wiec mi pasuje. fajne takie tłuściutkie, treściwe maźidełko. dość gęste ale bardzo ładnie się wchłania. pewnie wiele osób je zna ale to jest moje pierwsze opakowanie i jak na razie po kilku użyciach jestem zadowolona. ładnie pachnie, tak świeżo. zawiera witaminy E,C,B3,B5,B6 oraz olej z oliwek tłoczony na zimno. za zadanie ma : nawilżać, wygładzać i zmiękczać. no faktycznie skora po jego użyciu jest gładziutka i mięciutka i dobrze nawilżona.
pierwsze odczucia: super zakup!

2. BIODERMA ABC Derm H2O : płyn micelarny dla niemowląt i dzieci: cena z 80 zł na 60 zł przecena.
po mojej wielkiej butki biodermy do mieszanej chciałam odmiany i skusiłam się na to cudo. po 30 min rozmowy z kompetentną panią w aptece wrzuciłam do koszyka na wypróbowanie ta wodę. jeszcze nie stosowałam tak wiec na razie o niej nic wam nie powiem. możne wy macie już jakieś doświadczenie z ta woda i chcecie się nim podzielić. ?? to proszę piszcie.

3. Bioderma Hydrabio Legere: nawilżający krem o lekkiej konsystencji: cena z 73 na 54 zł.
ma być nawilżający i taki jest. super leciutka konsystencja jak jogurt naturalny taki płynny. jak na razie jest ok. no ale co można więcej powiedzieć po zaledwie kilku użyciach. poużywam i zdam wam relacje. nie klei się i nie pozostawia nic na skórze. to takie pierwsze co widać od razu. co do skuteczności i efektów to pewnie później.

4. Bioderma Sensibio Eye: kremowy żel pod oczy: przy zakupie dwóch produktów ten krem dostałam gratis. tak wiec nie znam ceny.
jest to delikatny kremik który nie zawiera środków konserwujących ani zapachowych. ma bardzo lekką konsystencje. można go używać pod makijaż . (info z opakowania) faktycznie jest lekki, nie roluje się pod makijażem i dobrze wchłania. nie pozostawia żadnych tłustych filmów. jak na razie jest super.


a może wy macie już jakieś doświadczenie z tymi kosmetykami? i chcecie się tym

ze mną podzielić. to zachęcam do pisania.




pozdrawiam słonecznie
AxxxA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !