Obserwatorzy

czwartek, 22 września 2011

kupuje gdy na cos "choruje"- tez tak macie ?!

a już myślałam ze mam wszystko jeżeli chodzi o kosmetyki ! Ale nie, pomyliłam się. nie szkodzi ze mam kilka podobnych kosmetykow ale przecież nie mam tych konkretnych! moje polki mówią NIE!, sterty kosmetyków tez krzyczą przecząco i portfel tez się zacina ale cóż zrobić jak to takie cuda, to jak można ich nie mieć!
moje zakupy kosmetyczne dziele na dwie grupy :

-takie które muszę mieć tu i teraz czyli SPONTANY i
-takie przemyślane, wyczytane TAKIE KTÓRE MUSZE MIEĆ bo bez nich się rozchoruje lub świat się skończy :)
(dlaczego w moich dwóch ww. powodach pojawia się słowo Muszę MIEĆ ??)

tez tak macie?

zachorowałam teraz na dwa produkty:


1. olejek KERASTASE NUTRITIVE OLEO-RELAX: bylam u fryzjera i tym o to pieknym elixirem zostaly pomyziene moje koncowki. zakochałam sie w tym zapachu!! pachnie jak Celvin Klein Obsession. cudo! trochę kosztuje dlatego myślę o nim bardzo intensywnie w dzień i w nocy i czekam kiedy pojawi sie w mojej skrzynce 8zamowie przez internet bo tak wychodzi najtaniej ) i na moich włosach.






2. L'ORÉAL PROFESSIONNEL SÉRIE EXPERT HYDRA REPAIR TREATMENT: tez u fryzjera mi ja nałożono i chyba nie mogę bez niej żyć. można ja nakładać zamiast odzywki tej zmywalnej. ta jest lekka bez spłukiwania. same ochy i achy.












te dwa produkty to wydatek ponad 30 eur. dlatego myślę ....

macie możne jakieś doświadczenie z którymś z tych produktów? napiszcie coś jak

monecie i albo mnie " wyleczcie" albo potwierdźcie moja fascynacje.


2 komentarze:

  1. Ehh też tak mam ale nic Ci nie doradzę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety.. Też tak mam.. Staram się z tym walczyć ale bezskutecznie..
    Aktualnie marzenie numer 1 to zestaw 25 płytek do zdobienia paznokci Bundle Monster..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !