Obserwatorzy

poniedziałek, 5 grudnia 2011

zdobycze z TBS

tak jak pisalam przy ostanich zakupach zaszlam rowniez do TBS a tak zobaczyc co tam nowego i fajnego maja do zaproponowania. pelno ludzi to po pierwsze a po drugie duzo roznych zestawow typowo na swieta. moze i cenowo sie to oplaca ale mnie tam jakos nie przekonuje takie zestawy. wiec skusilam sie w sumie na 2 produkty + jeden gratis :)

w takiej torbie przytargalam zdobycze :)


2 produkty + zel pod prysznic jako gratis :)


zestaw 3 szmatek muslinowych

- szmatka musliowa: raczej zestaw 3 szmatek, dlugo ich poszukiwalam, wiec bardzo sie ucieszylam gdy je w koncu dorwalam! uzywam od 2 dni i jak narazie moja szamatka dostaje miano bycia rewelacyjna:)


maska aloesowa

- maseczka aloesowa: od dawan chcialam miec taka maseczke nawilzajaca w duzym opakowaniu. bo takowa to zawsze sie przydaje. a czasami jest potrzeba a takiej nie mam na stanie i mnie szlag trafia albo i co innego ;) ciekawe jak mi sie sprawdzi ta maska. kiedys w lato mi ja pani polecala i teraz poszlam to na zime tez mi ja polecala. jej zadaniem jest lagodzic podraznienia np. spowodowane sloncem lub mrozem i wiatrem. jeszcze co prawda takie pogody i temperatury nie nadeszly ale juz sie zaopatruje na : w razie "Wu". no bo przeciez mamy zime wstepnie pomimo ze na to nie wyglada.

11 komentarzy:

  1. ile kosztuje zestaw takich szmatek?:) zazdroszczę zakupów

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za swoje zaplacilam 8 eur. w Pl czytam ze okolo 26 zl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy szmatek, ale słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, nie uzywalam tych kosmetykow, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  5. jak widzę te papierowe torby to mi się oczka błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta maseczka, dasz znać jak działa? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. TBS jest fajny, ale niestety drogi :) Mam mgiełkę do ciała i balsam który się w sumie juz skończył. A szkoda :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Annathea: pewnie ze dam !

    @ Laura: no niestety troche trzeba za kosmetyki TBS zaplacic ale one sa bardzo wydajne i na dlugo starczaja. tak wiec w sumie troche sie je oplaca kupic. ale wiem ze nie zawsze ma sie zasób gotowki na taki akurat wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie masla do ciala z TBS ale zawsze sataram sie je kupowac w promocji, inaczej faktycznie dosyc drogie sa :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz później coś więcej o tych szmatkach :) Jestem bardzo zainteresowana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie dorwałabym te szmatki.. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !