Obserwatorzy

sobota, 10 grudnia 2011

moj zbior: blyszczyki

blyszczyki zdecydowanie najczesciej wpadaja do mojego koszyka. nie potrzebuje do ich zakupu tak wiele czasu jak do innych kosmetykow. cena tez gra role bo te co ja kupuje sa w granicach od 3-5 eur. ogolnie uuwielbiam blyszczyki i zawsze mam gdzies jakis. postanowilam je wszystkie zebrac by sprawdzic jak sie sprawy maja w tym temacie. widze teraz ze musze dokupic kilka kolorow. wiecej brzoskwiniowych by sie przydalo i jakis innych kolorkow rowniez. chyba sie skusze na astora bo jeszcze nie mialam od nich zadnego malowidla na usta. a ze jestem fanka tej marki (bardziej Heidi chyba ;)) to pewnie sie skusze w pierwszej kolejnosci na ta firme. pomadki tez lubie ale tez najczesciej w zestawieniu z blyszczykiem. to taka kropka nad "i". musze pozbierac moje pomadki i tez Wam pokazac moj zbior.









powiem szczerze ze myslalalam ze mam ich wiecej bo przeciez non stop jakis dokupuje. a tu sie okazalo ze ich liczba miesci sie w granicach rozsądku a wiec mozna z kilka dokupic ;)




a Wy jakie kolory lub jaka markę błyszczyków lubicie najbardziej ?


9 komentarzy:

  1. jak ogladam Wasze zbiory kosmetykow to az mnie korci zeby isc na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Astora polecam Shine Deluxe Jewels, usta pięknie błyszczą*.* Lubię również błyszczyki Essence, Hean, Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie należę do fanek błyszczyków, wolę szminki :). Ale te dwa cudaki z MNY wydają się ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię błyszczyki Essence chyba mam ich najwięcej:) Ciekawe te łyszczyki z Manhatanu jak się sprawują?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. @ anonyme: dzieki za podpowiedz. sprawdze tego Astora.

    @ Karola: Manchattan sprawuje sie super. ten w tubce to moj ulubiony. niestety to byla limitowka a szkoda bo byl swietny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię błyszczyków i bardzo rzadko ich używam. Wyjątkiem są te z edycji Balerina Backstage Essence, jeden nawet już w 30% zużyłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. te z Manhattan wpadły mi w oko, piękne kolory bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !