Obserwatorzy

poniedziałek, 21 marca 2011

tonik Douglas BEAUTY SYSTEM Z KWIaTEM FRANGIPANI I EKSTRATEM Z LOTUSA

Tonik do twarzy Douglas BEAUTY SYSTEM Z KWiaTEM FRANGIPANI I EKSTRATEM Z LOTUSA

Tak dlugo chodziala za mna ta recenzja o tym toniku te zdazyl mi sie juz skonczyc. Ale i tak napisze o nim kilka slow. Kupialam go na swieta jakos z namowy pani gaduly w Douglasie i do tego jeszcze zakupilam do kompletu taka pianke mycia twarzy. Jednak pianka sie nie sprawdzila u mnie poniewaz strasznie mnie zapchala. Z informacji od pani gaduly wiem ze Marka kosmetykow Douglas jest produkowana w tym samym miejscu co produkty LANCOME tak wiec sklad jest identyko tylko cena mniejsza.

Co obecuje producent:

- kwait Frangipani i lotus maja uspokajac, odprezac skore nie powodujac przy tym jej wysuszenia

Ca ja mysle o tym produkcie:

Faktycznie nie wysuszal mojej twarzy,pieknie pachnie i daje uczucie super swiezosci i moze faktycznie troche odprezenia i relaxsuje przez ten cudny zapach. Kolor ma zolty czego nie widac bo go juz nie ma ;)Uzywanie tego kosmetyku bylo czysta przjemnoscia. Pojemnosc 200 ml za okolo 12 eur i starczyl mi na 2 i pol miesiaca. Podczas ostatniej wizyty w PL zakupilam tonik z lirene tak wiec teraz pouzywam innego i opisze jak sie sprawuje.

Ocena : 5 (od 1-5), na pewno jeszcze kiedys do niego wroce. Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !