Obserwatorzy

piątek, 14 grudnia 2012

redubild peeling gruboziarnisty Ziaja

na celulit nie ma bata- trzeba z nim walczyc jak sie da z kazdej strony. nie wierze ze znika sam i ze pojawia sie z nikad. zawsze jakos sie tam czlowiek przyczynia ze gad jeden sie pojawia. a jak juz jest to trzeba wypowiedziec mu wojne najlepiej ostateczna.(fajnie jak by sie tak dalo )
po ciazy pozostal mi taki celulit az przez spodnie bylo widac doleczki a przed ciaza myslalm ze mam celulitis. to w porownaniu z tym co mialam po ciazy to byl tak zwany "pikus".
no wiec postanowilam jak najszybciej z nim zawalczyc bo chec pozbycia sie go albo przynjmniej zmiejszenia byla ogromna.
kupilam balsamy olejki peelingi i szczotke by go wysmarowac, wyszczotkowac i wypilingowac.
oj znowu sie rozpisuje...do rzeczy.

i tak oto wpadl w moje wladanie ten fajniutki peeling w czerwonym pudeleczku od ziaji. cena nie adekwatna do dzialania bo niewielka a dzialanie wrecz przeciwnie ogromne.
rozchodzi sie o peling myjacy gruboziarnisty redubild wyszczuplenie przez ujedrnienie od ziaji

nie bede przepisywala tego co pisze na opakowaniu. napisze tylko moja opinie bo wlasnie mi sie skonczyl i szybko musze o nim cos napisac.

a wiec:
- drobiny sa i to faktycznie grube, dobrze sciera martwy naskorek.(przy okazji ladnie peelinguje dlonie)
- jak ja go uzywalam: kolistymi ruchami masowalam miejsca ktore musialy byc wypilingowane i pozostawialam go na kilka chwil (az odzywka na wlosach troche zadziala)
bo dopiero pozostawiony na skorze zaczyna dzialac. pachnie mentolem jak niektore kremy na celulitis i ten mentol czuc rowniez na skorze. pierwszy raz sie z czyms takim spotkalam przy uzyciu "zwyklego" peelingu.a najlepsze jest to ze jak sie go zmyje to jeszcze czuć jego dzialanie. na to juz tylko krem na celulitis i wiara ze cos to pomoże i zadziala.
- strasznie mnie zaskoczylo to dzialanie a efekt jest odrazu po zmyciu znaczy sie nie to ze calulitis znika ale skora jest gladziutka! zmniejsza sie celul u mnie ale mysle ze to dzialanie kilku czynnikow a nie tylko zasluga tego peelingu.
- i co najważniejsze dla mnie- nie zostawia tlustej warstwy bo tego nieznosze! 





moja ocena: super produkt za nie wielkie pieniadze!!!na pewno kupie jeszcze nie raz i nie dwa.

podzielcie sie waszymi odczuciami jak juz go uzywalyscie. a moze polecicie mi jakis inny przez was sprawdzony.

7 komentarzy:

  1. Chcę! Nawet nie wiedziałam, że taki jest. Uwielbiam wszelkie peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooooo muszę go mieć !!!!! W ciąży też zrobił mi się ogromny cellulit :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, u mnie również świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja lubię takie porządne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten produkt.Zapraszam do mnie,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !