Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2012

Libster blog moje odpowiedzi

juz jakis czas temu (dokladnie miesiac jakis) zostalam oTagowana przez simple pleasure (dziekuje kochana) ale teraz dopiero znajduje chwilke aby odpowiedziec. fajne pytanka i fajna zabawa a wiec odpowiadam....

1. Kosmetyk, który uważasz za kompletnie zbędny.
a sa  takie? moze kiedys sie przekonam ze takie sa ale jak dla mnie na chwile obecna nie ma kosmetykow zbednych

2. Najciekawszy zbieg okoliczności/ przypadek w Twoim życiu.
 poznanie mojego ukochanego tysiace km od domu ktory dzis jest moim mężem

3. Ukochana herbata.
kocham herbaty !!! i duzo ich pije w zaleznosci od dnia, pory roku i nastroju. ale najbardziej to uwielbiam smakowe piramidki liptona , malinowa z miodem i cytyna (zima), jablkowa, rooibos ingwer z limonka iiii... wiele innych :)

4. Kosmetyk, który zawsze lub często odkupujesz (konkretna marka i rodzaj)
lubie kosmetyki Loreala

5. Gdybyś mogła wyjechać gdzieś do pracy na krótki czas, np na rok, jaki kraj spoza Europy wybrałabyś?
wlasnie wrocilam z niemiec i na chwile obecna chce pozostac w kraju

6. Słodycze, których nie znosisz.
anyżkowe haribo!! blee...

7. Pyszny obiad w eleganckiej restauracji czy ogromny deser i gorąca kawa/czekolada w przytulnej kawiarni?
najlepiej to i to i to.

8. Książka, która najbardziej zapadła Ci w pamięć.
"weronika postanawia umrzec"

9. Język, którego najbardziej chciałabyś się nauczyć.
hiszpanski

10. Ulubione miejsce na spacery.
plaza

11. Co najbardziej drażni Cię w większych, sieciowych drogeriach stacjonarnych? Co chętnie byś zmieniła? 
ze tam jest tyle kosmetykow ktore czekaja na moj zakup i zawsze sie tak ladnie do mnie usmiechaja z polek. 

wyrozniam i zapraszam do zabawy:


oto moje pytania:

1.noc czy dzien?
2. szminka czy blyszczyk?
3. kawa czy herbata?
4. prysznic czy wanna?
5. kredka czy eye-liner?
6. ksiazka czy tv?
7. szpilki czy balerinki?
8. chlopak z fryzura „z wlosami” czy łysy?
9. paznokcie pomalowane czy nie?
10. kucyk czy rozpuszczone?
11. uwielbiam w sobie ....? 

ciekawe jak odpowiecie. milej zabawy :) 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za taga :)
    P.s. zjadło w 'bloguje" 'e'.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Anyżkowych haribo nie próbowałam, ja nie cierpię tych lukrecjowych :P "Weronikę" też czytałam, świetna książka, pomimo że Coelho już mi się trochę przejadł.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !