Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

naturalne myjatko : zel do twarzy AA


od jakiegoś czasu pojawia się na rynku kosmetycznym coraz więcej produktów naturalnych. sieciowe sklepy zaczęły wypuszczać coraz więcej takich "cudeniek". i tak oto nabyłam na spróbowanie (no bo jak ze by inaczej :)) ten oto żel nawilżający do mycia twarzy AA. w jego skład wchodzą 92% składniki pochodzenia naturalnego i 0 % parabenow, barwników i alergenów ( jak nas informuje producent z biało-zielonego, bardzo świeżo wyglądającego opakowania)

co do produktu:

pojemność 150ml cena okolu 10 zł.
skusiła mnie jego "naturalność" i dobrze wybrałam. bardzo dobrze myje ten zelik, nie wysusza mojej nad wyraz delikatnej twarzy, nie pieni się (to przez to ze nie ma w składzie SLSow) ale mi to nie przeszkadza, zapach bardzo naturalny albo raczej-brak zapachu. piknie napisane na opakowaniu:" pozbawiony syntetycznych dodatków i konserwantów otuli Twoja skore naturalnym pięknem"....... i tak właśnie z tym żelem jest. zachwyt od pierwszego użycia.
wydajność OK aha i nie zapycha ( czyli moje najważniejsze kryterium jest spełnione)
polecam wypróbowanie tego naturalnego cudeńka. na pewno zakupie jeszcze jakieś dalsze kosmetyki z ich naturalnej serii bo ten mnie wręcz uwiódł.

2 komentarze:

  1. Mam z tego płyn micelarny i średnio zadowolona:D
    Fajny blog obserwuję:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie http://deloean.blogspot.com/2011/08/pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za info co do micelara od AA, pomysle 2 razy zanim kupie. dziekuje za uznanie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !