Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2011

szampony dla blondyny


dziś krotko o szamponach. na moja pielęgnację myjącą skłaniają się z reguły z 3 szampony:

1. dziecięcy delikatny BÜBCHEN(na zdjeciu nr.2): jest bardzo delikatny, zawiera proteiny z pszenicy i rumianek. delikatnie pachnie świeżością, nie plącze mi włosów i bardzo dokładnie wymywa wszystkie produkty "nawierzchniowe" typu lakier, mleczko na końcówki włosów itp.

2. szampin (na zdjeciu ma numerek 1- namieszalam troche ;))SWISS O PAR:silver shampoo; to fioletowy szampon zapobiegajacy zolknieciu do blond wlosow. jestem z niego bardzo zadowolona, to już moje któreś z kolei opakowanie. nakladam go jako 2 szampon i pozostawiam chwilke na wlosach (tak do 2-3 minut). nie przy kazdym myciu go uzywam, tak co 2 albo3 mycie. powoduje ze kolor włosów jest taki bardziej stonowany, przydymiony, wpadający w popiel ale nie tak super bardzo-delikatnie. (kilka lat temu wiem ze joanna taki miała ale nie wiem jak jest teraz)

3. szampon zawsze zmieniam: teraz mam JOHN FRIEDA .sheer blonde: go blonder. zawiera cytrusy i rumianek ktory ma rozświetlać wlosy niczym promienie sloneczne (tekst z opakowania) nie zawiera amoniaku i nadtlenków (pewnie as one odpowiedzialne za rozjaśnianie) a wiec włosy są rozjaśniane w naturalny sposób. hmm... nie wiem czy to do końca prawda. używając tych wszystkich 3 produktów moje włosy są jasne ale i tak z czasem (po jakimś miesiącu, półtora od farbowania odrost i tak jest zółty) możne bez tych "specyfików" by były szybciej zółty lub bardziej. kto wie..przy najbliższym farbowaniu zademonstruje moje włosy przed i po to będziecie miały okazje same ocenić.

ogólnie : polecam te szampony. wszystkie ładnie pachną, nie plączą włosów, nie powodują u mnie śnieżycy (łupieżu tak zwanego) mam nadzieje ze mój krotki opis wam się przyda. :)

1 komentarz:

  1. Chciałabym przetestować jakiś produkt z John Frieda. :-)
    Dodaję Cię do obserwowanych. :-)

    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !