Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Avene Cleanance emulsjaaa.....


długo poszukiwałam dobrego kremu na dzień do mojej skomplikowanej mieszanej. po LRP zakupiłam ten i okazał się być bardzo fajnym i odpowiednim do mojej papy kremikiem.
niestety już mam go na wykończeniu i myślę co kupić na jego miejsce. ten się co prawda super sprawdzał ale nie myślę, ze na chłodniejsze dni to możne być za mało treściwy.

co do kremu/emulsji:
- przeznaczenie ma do cery mieszanej
- krem na dzień matuje i jednocześnie łagodzi podrażnienia i nawilża górne warstwy naskórka
- zapewnia trwałość makijażu
- ma postać beztłuszczowej emulsji
- jest to produkt hipoalergiczny
- nie powoduje powstawania zaskórnik (tak potwierdzam)

o kremie z oryginalnej strony:

Właściwości

  1. Zmniejsza ilość wydzieliny łojowej
    Dzięki działaniu witaminy B6, glukonianu cynku i Cucurbita pepo.
  2. Matuje
    Dzięki oryginalnemu systemowi chłonnych mikrokapsułek skóra pozostaje matowa przez cały dzień.
  3. Łagodzi i przeciwdziała podrażnieniom
    Woda termalna Avène o naturalnych właściwościach kojących połączona z glukonianem cynku przeciwdziała podrażnieniom.

Skład

Woda termalna Avène 69%
Mikrokapsułki pochłaniające wydzielinę łojową
Skoncentrowany wyciąg z dyni Cucurbita pepo
Glukonian cynku
Witamina B6
CTAB
Glikol

Wskazania

Niezwykle lekka, płynna, nietłusta emulsja matująca Cleanance służy do codziennej pielęgnacji młodej skóry z problemami.


moja opinia:

- na prawdę dobry krem!
- wszystko co obiecuje nam producent się sprawdziło
- pod makijaż świetny: można nakładać od razu, nie trzeba na nic czekać
- nie pozostawia żadnej tłustej warstwy ani nic z tych rzeczy
- makijaż się nie roluje ani skory nie jest po nim tępa albo tepo-matowa
- redukuje powstawanie różności na twarzy
- faktycznie zauważyłam mniej sebum, nie świece się jak lampa w ciemności
- bardzo go lubię ale tak ja wspominałam na zimę coś konkretniejszego chyba poszukam
- ale na wiosnę będzie znów mój !


moze macie jakiegoś zamiennika na zaproponowanie ?
będę wdzięczna :)

2 komentarze:

  1. Nie znam zamiennika, ale Twoja recenzja brzmi tak zachęcająco, że mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !