Obserwatorzy

sobota, 15 października 2011

TAG: Tell Me About Yourself Award


Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek (ja tylko 10 )

Zostalam oTAGowana przez: niecierpek bloguje! (dziękuję bardzo :)

7 przypadkowych faktów o mnie:

1. uwielbiam "bawić się językiem" tzn. tworzyć nowe słowa i używać zdrobnień. uważam je za super słodkie.

2. wszystko co ma kształt serduszka skrada moje serce ! uwielbiam dodatki do domu, do ubrania, motywy na bluzkach lub zwykłych rzeczach codziennego użytku to gdzie tylko znajduje się motyw serduszka to na pewno zwróci moja uwag :)

3. uwielbiam odkrywać nowe smaki: ostatnio zachwyciły mnie smaki melona, kopru włoskiego i suszone daktyle i imbir.

4. mam bzika na punkcie zapachów! zawsze musi mi coś pod nosem pachnieć. w domu używam Brise do kontaktu, świece lub patyczki bambusowe- cokolwiek byle tylko unosił się jakiś przyjemny zapach. perfumy na co dzień to podstawa.

5. lubię książki psychologiczne i rożnego rodzaju poradniki. uwielbiam zastanawiać sie nad życiem, nad ludzka psychika i rozwojem osobistym. odnajduje w nich inspiracje do zmian i chęć do działania. oprócz ksiazek poszukuje inspiracji rowniez w muzyce.

6. w sklepach chętnie "macam" i dotykam wszystko co sie da. (niektorych przyprawia to o zawrót głowy ;)

7. jestem "człowiek zajawka": moj zachwyt czyms jest bardzo intensywny ale tylko/na ogol/ na krótka metę. posiadam wiec cechy typowe dla barana. non stop czegoś poszukuje.

Nominuje :
bella beauty
Marta
Make up story :)
Reed Lipstick
cocoloco 85#
zoila
domowe spa
kosmetycznie i nie tylko
niemamconasiebie
blachostki kosmetyczne

milej zabawy :)

2 komentarze:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !