Obserwatorzy

sobota, 8 października 2011

NUXe probeczki


jak to kobieta na sobocie poszłam do sklepu na ot zwykle zakupki i natknęłam sie na moja ulubiona aptekę (przez przypadek). dzisiaj w promocji była zniżka na produkty NUXE no i można było z paniami porozmawiać i sobie probeczek podostawać.

kusi mnie ta firma już od dawna a ze koniec mojego obecnego kremu na dzień już bliski to rozglądam się za jego następcą. obecnie mam na końcówce Avene Cleance- jest dobry ale szukam czegoś innego.
i tak dostałam do przetestowania kremik od Nuxe i jestem jego bardzo ciekawa.
dobrze sobie takie probeczki brać zanim sie kupi duza tubę kremu. one nie należna do najtańszych a jak się okaże bubel to potem człowieka szlag trafia( z miejsca ). miałam ostatnio na testowanie Eucerina i niestety mojej skórze on nie podpasował, a kremy od nich ponad 20 eur kosztują. no to jest trochę jak by na sprawę nie patrzeć ;)

do wypróbowania dostałam:

3 saszetki kremu na dzień
2 -------- żelu do mycia twarzy
2 -------- tonik
2 -------- maseczkę rozgrzewającą
1 -------- żel pod prysznic
1 -------- suchy olejek - już tyle się na niego czaje ze chyba kiedyś wpadnie on do mojej łazienki
1 małe pudełeczko kremu na dzień ( w sumie o ten tylko na początku się rozchodziło)

ale mila pani aptekarka tak sie rozkręciła ze dala mi więcej próbek z tej serii czyli Aroma -Perfection. podoba mi sie ze zawierają naturalne skladniki pochodzenia roślinnego, nie zawierają olejków mineralnych, parabenow. z reguły pięknie pachną i maja świetne konsystencje.
uwielbiam pójść do sklepu i uzyskać wielu nowych informacji od rzetelnej osoby. bo widać ze ktoś, kto tam pracuje się na tym zna i może udzielić dalszych informacji lub wskazówek. zwracam na to uwagę i cenie gdyż niestety nie zawsze spotykamy osoby na odpowiednich stanowiskach.

macie możne jakieś ciekawe (lub nie) doświadczenia z NUXEm ?

4 komentarze:

  1. Nie znam tej marki. Ale dobrze, że są próbki - zawsze można sprawdzić, czy coś nie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytaj na moim blogu. Jestem baardzo zadowolona. Kocham ich balsam do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna recenzje tego balsamu do ust zamiescilas. na zimne dni bedzie jak znalazl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się kiedyś na krem rozświetlający, niwelujący niedoskonałości, ale okazał się porażką. Zero działania, a w dodatku rolował się na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze <3

Pozdrawiam cieplutko

axxxa !